Brcumit aslında ilacı düzenli alıyorsan korkma hiç
Benim 17ydi hamile kaldıgımda doğuma kadar 2,5 hiç olmadı hep 5 7 4 arasında kaldı
Şükür oğlumda da o internette yazan hiçbir hastalık yok
Sen ilacını düzenli al o ilaç bebeğe ve sana hormon takviyesi yapıyor zaten merak etme