Kızlar bişey sormak istiyorum
Bende picos var 40 günün üstüne Regl oldum 19 şubat akşamı ama o zmanadan beri toplasanız yarım pet dolmamıştır böyle bir kaç gün daha devam eder sanırım ama hiç başıma gelmedi böyle bir şey sizce yerleşme kanaması olabilir mi?