iremykn 19 ocakta kimyasal geçirdim, bat 19 Şubat gibi düşünüyorum bu ay da 9 Şubat pik gördüm 2-3 gündür belim ve sol kasığım ağrıyor sizin düşünceleriniz nedir 🥹🥹
Eda42_ iremykn Gebelikte olabilir âdet de olabilir en iyisi gebelik testi yapmak o zaman net belli olur
mavisanne0 iremykn 1-2 gün daha bekle test yap her ihtimali düşün veri işlerineve ağır işlere ara ver sepet dahi kaldırma ❤️
hunerg iremykn benımde bel ve kasık agrım çok şiddetli adet geçti mi sizin acaba benım daha 9 gün var adetime
Eda42_ iremykn Ooo hadi hayırlısı olsun inşallah pozitif görünüyor kan testi yaptır istersen pozitif sonuçlar alırsın Amin
rabiatr iremykn hayırlı olsun diyelim inşallah 🥰 hangi marka acaba yalancı pozitif olup sizi üzmemesi için soruyorum 😊 bide kaset test alıp deneyin bence
birumut_ iremykn yaa hamilesin bende 5 şubatta kimyasal geçirdim değerlendirdim inşallah bende peşine hemen kalırım 🥹🥹
ayselerkmn hunerg ben hiç belirti yaşamadım desem yalan olmaz adet olmayı bekliyordum eltim aklıma soktu sen bi test yapsana diye 2 gün sonra yaptım o gün birde kan verdim silik görünce pozitif çıktı yani aklımda hiç yoktu