Ben 2 kez kimyasal yaşadım. İlkinde gecikmem oldu doktora gittim 300 küsürdü değerim doktor kese göremedim dedi. 1 hafta sonra gel dedi. O 1 hafta dolmadan kanamam geldi o zaman değer düşmeye başlamıştı. 2. Sinde gecikmem oldu erken doktora gitmek istemedim 10 gün geçti lekelenmem başladı Korktum gittim. Doktor baktı yine kese görünmedi. Beta baktık 3000 çıktı. Bu değerle kimyasal değil gibi ama keseyi de göremedim dedi. Fitil başlatmıştı. Onu kullanmama rağmen lekelenme devam etti. 2 gün sonra tekrar beta baktık 3400 olmuştu yeterli yükseliş yok dedi. Fitili kestik 2 gün sonra yoğun kanamam ve çok şiddetli karın ağrısı ile düşürdüm. Baya belliydi et parçası koptu içimden. Betanın sıfırlanması çok uzun sürdü. 15 gün sonra falandı