Kızlar 12 şubatta kan vermiştim 61 çıkmıştı beta dün kan verdim 600 çıktı falan lekelenmem var dün bitmişti ama bugun sabah bi peçeteyi doldurcak kadar geldi daha önce kimyasal geçirdim fakat degerim bu kadar yükselmemişti döngümün 45. Günü bugun bu şekilde olup kiyasal gebelik yaşayan var mı yani betası bu kadar yüksek olup düşen