kartanesii_ ya benim plasenta ön tarafta olunca o kadar keskin hareketler hissetmiyorum zaten kızımın hareketlerini de çok geç hissetmeye başladım. Allah yardımcımız olsun zamanda gittikçe azalıyor. Hayırlısıyla kucağımıza almak nasip olsun inşallah 🥰