tugba0305 dediğiniz sertleşme hareketini ve belli bir yere toplanma hareketini yaşıyorum bende. Ama sancım yok, bazen gaz sıkışması yaşıyorum o kadar. İşte veya dışarda olmadığım her an uzanmaya çalıştığım için belimin daha ağrıdığı aşamaya gelmedim ama o da yakındır hissediyorum 😁