guns Gamzeli_421 bende aynı acile gittim bebek kanala girmemiş düzenli sancılarım vardı bi anda 3 cm açılmam oldu suni sancı da verildi olmadı sezeryana alındım💙
Gamzeli_421 Ben beklemek istiyorum ama doktorum riskli diyor. Çocukta suyuda herşey normal gözüküyor, hareketlerinide hissediyorum, şaşırdım ne yapacağımı