guns evet devlette olmuştu doğumum, benim bebeğim kakasını yapmıştı ama yememişti Allah’tan doğum tam zamanında gerçekleşmiş gibi bir şey oldu. siz de dikkat edin o haftalar sıkıntılı bebeğin hareketlerini takip edin uzun süre hareket hissedemezseniz hastaneye gidin