senaninannesi_ En iyisi olur çünkü eve 1 gün gitmek istedim ikinci gün açılmam oldu ama şu da var sonrasında açılmam ilerlemedi 36. Haftam da zorunlu sezeryan oldum Allah büyüktür kendine dikkat et kendine dikkat et kendini sıkarak ağlama fazla kasılman vs olmasın