senaninannesi_ bende 15+3 te geçen cuma serklaj oldum 24 mm ile. Yarın tam bir hafta olcak inş. İlk gebeliğimde de rahim ağzı kısalığım vardı iğne fitil ve full yatışla dikiş atılmadan 33 haftalık doğum yaptım kızımı. Şuan 6 yasında. Bu hamileliğimde kızımdakinden daha erken kısaldı ve dr geçmişimde de olduğu için serklaj uygun gördü. Ama önlem amaçlı attığı için beni çok kısıtlamıyor. Ama ben yinede annemi çağırdım ağır işlerime yardımcı olsun diye. Ben mecbur kalmadıkça kalkmıyorum annem sağolsun doğuma kadar yanımda. Keşke sizde attırsanız dikiş