meltemom Aylinannesi skinoren diye bi krem verdi o beni mahvetti ilk gittiğim doktorda linola verdi oda mahvetti 😭
Aylinannesi meltemom Allah allah 🙄 ee söylediniz mi peki işe yaramayıp daha kötü yaptgını ? İnsan başka verir 😒 saol canım krem isimlerini söylerim ben eğer banada bunları verirse başka isterim olmadı 🤷🏻♀️ Ay yeterki geçsinnn🤦🏼♀️😫
EliffCandan babymomm stilex kaşıntı kremi sivri sinek ısırınca falan iyi geliyordu buna da iyi geliyomuymuş çok iyi
Neeeesssli meltemom aaa benim de ellerimin üstü çok kaşınıyo minik minik kabardı ama doktorum doğumdan sonra geçecek merak etme dedi vücut pis kanı 9 ay atamadığı için böyle şeyler olabiliyormuş
Nidaaa3441 meltemom evet canım ama belki seninde egzamadır o yüzden yazdım yanıyor diyorsun yüzüm egzamada kabarır yanar döküntü halinde olur bepanthol çok iyi geldi istersen dene canım zararıda yok hamileler için çünkü.
meltemom Nidaaa3441 bepantholu ablamda söyledi onu alıcam canım yeter ki geçsin şu yüzüm insan içine çıkamıyorum 😑
meltemom Aylinannesi yeter ki geçsin dedim ilk doktor olmadı ikinciye gittim birinci doktorun verdiği ilaçlarıda yanıma alarak ikinci doktorun verdiğide bi şeye yaramadı inşallah kurtuluruz bu illetten 😭😭
Neeeesssli meltemom ayy daha çok varmış evet o zaman muhakkak krem vs verirler seni çok iyi anlıyorum resmen bir iki hafta dayanamadım 😢 bir de doktor içtiğim ilaçları azaltınca biraz daha rahatlamıştım ben
Aylinannesi meltemom hay Allah ya 😕 ya insallahh amiiinnn 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Makyaj yapınca bile kötü duruyo pürüzlü pürüzlü iz bide 😖 insalalh geçer canım seninde
Aylinannesi meltemom yapma canım aynen insallah geçer ya baska doktora git bakalım belki iyi gelen bişey verir🤷🏻♀️
Zhrnc meltemom ben demir ilacını kullanmaya başladım 1 hafta sonra çenem dudak kenarlarım bu şekilde oldu Doğuma kadar geçmedi doğumdan 1 hafta sonra eli pürüzsüz haline geri döndü
NeslihanOner meltemom benim çenemde oldu kırmızılık en iyisi bepanton cilt bakım kremi el ve yüz için olanı kullandım o gerçekten iyi geldi onu kullanın başka tür kremler yaktı sürdükten sonra ama bu öyle olmadı ve şu an geçti diyebilirim yani
DiDem123 meltemom canım gül diye bi hastalık var. O olmasın 🤔 biraz ona benzettim sanki ama gitmişsin doktora. Olsaydı söylerdi sanırım 🙄