34 haftalığım nst ye bağlanıyorum 3yada4 oldu sancım cıkıyor az az ama ben hissetmiyorum hatta bir gece de hastane de kaldım serumlar ciğer geliştirici iğneler falan yapılmıştı geçen hafta
ama nst de cıkan sancıyı hissedemiyorum normalde nisan sonu beklemiyor bebek ama inşallah erkn gelmez 😌