htcbyrmblc lotusflowers benimde öyle aynıyız sizinle erkek bekliyorum ben inşallah 40 hafta bekletmez ve sağlıkla gelir yoruldum 😂
onal7 svlsu 28+5 istanbuldayım valla ramazan küçük kızım derken günler çok çabuk geçiyor nisan da doğum🤣 hiç bir hazırlık yok doğru düzgün
ceydans Sezeryan günü alanlar 37/38 de mi alındı. 37+ olup da sezeryan günü verln var mı . 38 şart mıııı 😂
happycat ceydans İkinci hamileliğim. Doktorum 38 i doldursun dedi 😅 ben de 37 olur mu acaba demiştim de.
zelsi Ankara bilkent hastanesi 39. Haftada sezeryan olur dedi eger bebek süpriz yapmazsa dedi şuan 31+5 haftalıgız
cizgilidefter svlsu bugün itibariyle 35. Antalyadayım 🌸 Heyecanlı geçiyor mart sonu ya da nisan gibi gelecek beyefendi inşallah. Daha da ağırlaştım gerçekten her ev işi çok yoruyor artık