kurkmantosuzmadonna ikiprensesannesi___ ben 50 günlükken ettirdim. Ama şimdiki aklım olsa 3 aylıkken falan ettirirdim.
sarilale123 ikiprensesannesi___ ben tam 6. Ayında yaptırdım zorunluydu, zorlandımda açıkçası dikişte açılma vs oldu.ama yeğenlerim 7 yaşında oldu çok çabuk toparladılar.
fgormez Daha yeni bir video izledim 2-6 yaş arası önerilmiyor ilk 40 günde aynı şekilde önerilmiyor en ideal 2-6 aylık arası dedi hem bezli hem lokal anestezili olduğu için 3-4 ay arası yaptırmayı düşünüyorum allah izin verirse
ikiprensesannesi___ fgormez doktor da 1 yaşında yaptırıyoruz diyor bizim aile biraz fazla çok bilmiş yok 40 da yapılır diyor
kurkmantosuzmadonna ikiprensesannesi___ içe gömük oldu canım. Bazı bebeklerde erken yaptırmaya ya da kiloya bağlı oluyormuş bu durum. Geçiciymiş çok şükür. Büyüdükçe düzelir dedi doktorlar ama işte ben yine de baya takmıştım kafaya. Her bez değişiminde ileri itiyorum deriyi yapışıklık olmaması için.
fgormez ikiprensesannesi___ 40 çok erken bence, yaşında da olur ama aktif hareketli olacağı için zor olur mu diye düşündüm o bölgeyi muhafaza açısından
Bumah ikiprensesannesi___ benim şimdiki aklım olsa daha da küçükken yaptırırdım acıyıda anlamazdı o kadar 40 bence iyi çok ağladı ilk gün çünkü 3 günede iyileşti
ikiprensesannesi___ kurkmantosuzmadonna ay şükür inşallah düzelir ya bende fazla takıntılıyım ve asla dokunamam öyle bi’şey olsa 🥲
asennaa Ben 4 aylıktı yaptırdığımda. Doktor da 3-4 ay arası önermişti bana, daha dönmüyordu diye iyileşmesi daha çabuk olmuştu. İlk 1-2 ay önerilmiyor pipisinde gömülme olmaması için
gunes866_ asennaa ben sadece danısmak için gitmek istiyorum. Hangi bölüme gidilmeli. Bide bayıltıyorlarmı yoksa sadece orayımı uyuşturuyorlar
_Medine ikiprensesannesi___ ablamın eltisi 2bucuk 3 aylıkken yaptırdı buyunce zorlanmasin die hemen unutur gider die ama benim bı bilgim yok 🤷🏻♀️🌷
ikicocukannesiii_ ikiprensesannesi___ ben 2 aylıkken yaptırdım sünnetini hayatımda verdiğim en doğru karardı daha küçükken bile yaptırılabilir idrarı iyileştiriyor Allah’ın izniyle hemen daha büyükken çocuğun canı daha çok acıyor benim oğlum ağlamadı bile bence erkenden yaptır ilk günü zor o da en çok sana zor öyle görünce pipiyi çok üzülüyorsun ama yarını her şey normale dönüyor 3 4 günde iyileşiyor elhamdülillah
ikiprensesannesi___ ikicocukannesiii_ idrarı iyileştirir mi bende dün yaptırdım dün gece zordu çok ağladı benim oğlum ama keşke yapmasaydım diyorum bezini kaynanama değiştirtiyorum korkuyorum bende 🥲uzaktan bile bakamıyorum inşallah hemen iyleşir ya
QueenBahar_ ikiprensesannesi___ bence 1 yaştan sonra olması iyi sağlık proglemi olmadıkça Çok haber duydum Allah korusun korkuyorym bn
ikiprensesannesi___ QueenBahar_ bende çok korkuyorum sorma dün gece yaptırdık çok ağliyor ama keşke yapmasaydım bakamıyorum bile hastanede ki adam yaptı onun için biraz içim rahat yinede o ağladıkça üzülüyorum bende 😣hastanede de 1 yaşında yaptırılır dediler aynı adam eve gelip yaptı anlamadım ki parasiyla olunca sorun etmiyorlar keşke eşimi dimlemeseydim çok erken gibi