Suna321 benim oğlum doğduktan3 gün sonra sarılık yüzünden yoğun bakımda kaldı ve bu süreçte mecbur hep biberon verdik benim sütüm olmasına rağmen, mama takviyesi de yapılsın dedi doktor. Sonrasında hem biberonla mama, hem beni emmeye devam etti. Meme reddi olmadı. Ama yeğenim ilk 3 ay zor emdi annesi neler neler denedi kız, sütüde vardı almadı sizinn dediğiniz gibi kıyametleri koparıyordu bi damla annesini emmiyordu ama mama olunca hemen yakalıyodu biberonu. Emzirme destek sistemi var kablolu çocuk ordan mamayı vs içerken memenizi emmek zorunda süt gelmesi için belki bunu deneyebilirsiniz.ama emmeyen çocuk naparsanız yapın emmiyor. Ben 6 ay emmişim düşünün 36 yaşındayım baban kafanı mememe doğdu itiyordu der annem sen dilinle mememi itiyordun emmedin neler yaptıysam dedi. Oysaki diğer 3 kardeşim 2 yaşına kadar emmiş. Hiç bu durumu kendisnize stres etmeyin, gelişimi iyiyse önemli olan o