Merhaba ben çeşitli nedenlerden dolayı bebeğimi ilk birkaç gün emdiremedim sütüm gelmedi ve doktorun tavsiyesiyle mama verdim ilk kaşıkla verdik içemedi hep üzerine döküldü bilgisiz ve tecrübesiz olduğum için biberonla verdim daha rahat içer diye ve biberona alıştı mememe süt geldi o emmediği için azaldı şuan 3 ay oldu ve çay kaşığı kadar anca geliyor süt git gide azaldı bitti ve benim bebeğim asla emmiyor sağıp veriyordum ama ona çok boşladım bebek bakımı ev derken sürekli sağım yapamadım çok yorulduğum için zamanı dinlenmeye ayırıyorum dahaçok . Bir iki hafta önce memeyş verdiğimdee 5 10 dk yine emiyordu şimdi ise memeyi görünce çığlığı basıyor ve ağzına almamak için krize giriyor bırakın emmeyi yani . Şimdi buraya yazmadan önce tekrar denedim yok öyle ağladı ki mosmor oldu . İlk günden beri mama veriyorum beni yetersiz hissettiriyor bu durum . Çok üzülüyorum hepsi birbirini tetikliyor . Çok bilmişler emzir ne kadar emzirirsen o kadar çok sütün olur diyor emse emzirecwem zaten ben 30 yaşındayım çoluk çocuk değiliz ama bebeği baştan belki ağlata ağlata alıştırcajtım ağlamasına aldırış etmicektim belki kıyamazdım belki kıyacaktım sabırlı olacaktım inat edecektim o zaman olurdu belki ama ben kıyamadım ağladımı tamam o zaman zorlamadım kendime bunun için kızıyorum . Ama ben bebeğimi düşünüyorum ilgilenemiyorum bide benim sütüm de gıdım gıdım dı milletin doğurmadan geliyor ben bir hafta bekledim zor geldi gelince de göğüsümü sıka sıka getırdim kendiliğinden gelmedi bile meme ucum südyenimi hiç ıslatmadı mesela ne bilim gelse gelirmiydi ben mi suçluyum . Dertleşmek istedim aslında çok buraya yazıp akıl aldım sizden bu sefer sadece dertleşmek istedim . Tecrübeli bir varsa yazabilir yada derdime ortak aynı durum da olan varsa yazabilir . Ne yapmam lazım artık çok geç mi ısınmaz mı daha memeye bu bir atak dönemimi ????