ChubbyOrange Simadumann ben de öyle bir şeyler hissettim doktor çok erken hissedemezsin bağırsaklar yukarı toplanıyor gazdır o dedi aynı 😀😀
Bsekvnz 20 yoğun olarak kesin hissettim, 18-19 da gaz sandığım minik hareketler de ona aitmiş meğersem
ChubbyOrange Simadumann kız o gün doktorum gaza takmıştı nedense hocam sırtım ağrıyor diyorum gazdır gaz oraya da vurur demişti 🤣🤣
Duyguxx Burcuomer canım 17+6 oğluşum. Ben hala hareket hissetmiyorum. Yani nasıl bir his karnıma dokununca böyle pıt pıt ediyo kalp atışı gibi. Tetanoz aşısı olmak için hareketlerini hissetmem lazımmış bebeğimin
elifff26 16. Haftada çok az hissediyodum ama 20. Haftadan sonra tam anlamıyla hissediyorum gözle görünüyo