behiyearslan Ben düğünümden hemen sonraki ay hamile kaldığım için küçük altınları bozduk öğrenince özel hastaneye yazıldım doğum paketine ama dediğiniz gibi normalde olsa nasıl o parayı karşılayıp özele giderdim biraz imkansız yani yaşam hocaya da anlaştığı yerden kazanç mı geliyo noluyo bilmiyorum ilgisi 0 hemen dışarı çıkartmaya bakıyo çok övgü var diye gittim de kalite 0 saygın hoca diye birisi varmış şehir hastanesinde onuda birisi övdü hatta oda yaşam hocaya gitmiş memnun kalmamış şimdi saygın hocaya takipliymiş çok memnundu bende bi ona gözükmek istiyorum bakalım 💕