monster ilki çocuğunuzsa hiç korkmayın bence ki ben 4 ay dışında hamilelik rahat geçiren biriyim doğurunca her şey daha güzel hamilelik daha ağır bence karnındakini sevemiyorsun da doğduktan sonra sevgisi yetiyor gerçekten sanki her şeye gücün varmış gibi geliyor . Sezeryan ilk iki üç gün sonra sonrası normal insanlar gibisin boşver duymamazlıktan gel. Sağlıkla kucağınıza alın insallah