Yusra12 monster bende çok korkuyordum ve asla sezeryan istemiyordum inan o kadar korkulacak bişey değilmiş 🌸
monster Yusra12 bende normal doğumdan korktuğum için sezeryan tercih ettim ama şimdi ondan da korkuyorum 😦
Madeinpelinn Benim de pazartesi ikinci doğumum sanıldığı kadar zor değil iyi düşün iyi olsun inşallah 💐
monster Madeinpelinn sadece doğum değil sanırım, insanların korkutmaları böyle yaptı Lafları hiç bitmiyor Doğumun yaklaştığını duyan bunlar iyi günlerin demeye başlıyor
sumeyyesummerr Yazmelegi_ ayağa kalkış, yürüyüşler nasıl geçiyor ben en çok oturup kalmak gibi hareket gerektiren şeylerde zorlanmıştım
QueenBahar_ Yazmelegi_ yaaa bize niye haber vermedin aşk olsun ,🥹😟 Bebiş nasıl sezeryan yerinde incelme vardı inşallah iyisindir 🩷😘🙏🏻
Yazmelegi_ QueenBahar_ şükür iyiyiz 😍 biraz daha dursa sıkıntı olurmustu o yüzden tam.zamaninda gelmiş oldu. Bacimmm bi stres vardı o yüzden hiç aklıma bisey gelmedi
nurandogannn Benimde yarın ikinci sezeryanım olucak ilkte hiç korkmamıştım ama bunda nedense korkuyorum ve gerginim inşallah güzel geçer sağlıkla yavrularımızı kucağımıza alırız 🥹