plnkrc zynp92 bugün kontrolüm vardı bizzat sordum doktoruma kese şekli tahminleri vs doğruluk payı nedir dedim asla öyle bir durum yok dedi kese şekline göre cinsiyet tahmini yapılmaz çok saçma dedi
zynp92 plnkrc ya o zaman boşuna tahmin istemeyelim bir anlamı yok boşuna ya umutlaniyoruz ya umudumuz kırılıyor en iyisi haftasını beklmek öyle yapacağım 🙏
plnkrc zynp92 aynen bence de ben usg görüntüsünü de attım tahmin istedim herkes kız diyor nub erkek çin takvimi erkek ramzi teorisi erkek chate sordum oda erkek dedi doktor hiç birşey demedi 😅 bekliyoruz bakalım
zynp92 plnkrc bendede herşey kız buraya attım kimi kız dedi kimi erkek sabırla bekleyecegim rabbim gönlümüzden geçeni nasip eylesin sağlıkla alalım kucağımiza ,🥰🤲
kizinaasikanne zynp92 benim kızımda yuvarlaktı oğlumda fasülye gibiydi ama bazılarında tam tersi oluyor ☺️
3oglanannnesi beyazakgl nette öyle ama bu zamana kadar 5 haftalık görüntü de heonyuvarlak erkek fasulye kız tahminlerim hep tutar
zynp92 sarilale123 sizdede tutmuş, bazılarında tutmuş bazılarında tutmamış bence vücutla alaklai birşey
zuloss zynp92 benim ilk çocuğumda yuvarlaktı kızım oldu bu gebeliğimde de tam tersiydi oğlum olacak inşallah. Belki de tesadüftür ama bende tutmuştu
sarilale123 zynp92 belki de olabilir. burda da sorduklarında ona göre söylüyorum zaten doktorlar bile yanılırken, ben burda kesin bu diyemem ki.