Kızlar gerçekten doğru mu yani sizlerdede mi öyle oldu yaşayanlar yazabilir mi acaba Yuvarlak olunca kız şekilli olunca erkek diyorlar benim oğlumun kesesi yuvarlaktı mesela şimdi ki bebeğimin kesesi de ne yuvarlak ne şekilli ortada alakası varmı şekille felan cinisyetin birde ramzi teorisi var tutanlar var mı ?