cinderella bende 18 haftalık oldum. 2 ana 2 ara öğün şeklinde besleniyorum hamile kalmadan önce böyle değildi daha sağlıksız ve karışık besleniyordum şimdi çok daha dikkat ediyorum kilo konusunda bede çok takıntılıyım bu zamana kadar 1 kg falan aldım. Ara öğünüm de en favori yoğurt muz ve şekersiz gronala çok iyi oluyor diğer ara öğünüm de genel de mandalina falan yiyorum demir ilacıyla beraber daha iyi emilsin diye. Ama her zaman her gün bu şekilde olmuyor dışarıda olduğum zaman tatlı vs yiyebiliyorum ama ertesi gün dengelemeye çalışıyorum