slme doktora gelince bunlar çok normal hamilelikte beklendik şeyler düzelir zamanla ama uyumamayı düşündükçe daha çok uyimicaksın telefondan uzak dur yatağa girdiğinde gözlerini kapat güvendeyim tehlike yok dalabilirsin kapanabilirsin güvendeyim diye sürekli tekrarla uyuyamasanda korkma çünkü bu onu arttırır olsun uyuyamadım sorun değil de 1 saatte olsa dalmak bana yetiyor de yarın uyurum de yavaş yavaş vücut buna adepte olacaktır ve son aylarda ağrılardanda dolayı olacak belki belkide olmicak bu sebeble hayatta normal bir durum hamilelikten dolayı olduğunu kabul et ama ilaç veremeyiz fiziksel olarak kendini yor yürüyüşler yap spor yap pilates yap enfes egzersizleri yap mental olarak da sana iyi gelecek şeyleri yap örgü ör resim çiz yapboz yap kafanı oyalayacak şeyler yap korkma geçicek doğal birşey miş gibi Davran