begumm01 Arel_ Gece uyumuşum çok yorgun düştüm hala kanamam devam ediyor gidicem doktorla konuştum bir gel dedi
begumm01 Arel_ nişanım gelmiş o yüzden böyle oluyormuş herkes de aynı olmazmış az az böyle bir kaç gün sürekli de gelebilirmiş
begumm01 gunespera sağolun iyiyim şuan sancılarım yok hafif yine oluyor yalancı sancılar nişanım geliyor hala geliyor