begumm01 evet bu nedenle kendinizi sık sık takip edin. Doktora gittiğinizde açıklık olmadığı , eve gelene kdr bu süreci değiştirmeyeceği anlamına gelmez. Ağrınız sıklaştıysa açılmanız başlamış da olabilir o sırada nst görüntüsü de değişir. Nst de şu şekilde ağrıların olmasını bekleriz. Sizinde var fakat normal doğumun başlaması için yeterli değil. Allah kolaylık versin inşallah
