ikincibahara 3 yıl iyi bir süre. genelde doktorlar yanaşmıyor özellikle devlette asla yapmıyorlar. sanırım zeynep kamil kadın doğum hastanesinde yapan doktorlar oluyormuş ama pek bilgim yok.
imkanınız varsa bir doula ile çalışmak sürecinizi çok kolaylaştırır. kesinlikle mümkün yani. umarım gönlünüzce olur ve sağlıcakla gelir bebeğiniz♥️