AuraMomB ay biliyor musunuz ben de öyleydim genel anestezi istedim sezeryanda doktorum o ana şahitlik et bence dedi ikna etti spinal anestezi ile oldum belden aşağı uyuşturdu anestezi doktorum bel aşağısını hissetmedim zaten önümde kapalıydı örtü ile hiç korkmadım 5 dakika içinde bebeğime kavuştum o an aklına bile gelmiyor emin ol korku vs onu gördüm ve iyiki spinal anestezi oldum yoksa ben baygın olacaktım bebeğimi göremeyecektim o yüzden korkmayın dua edin Allah hamilelere yardım ediyor ❤️