Dilarataskent ya canim benim korkma bak sana yalan soyleyemem aciyicak ama oyle cabuk son bulucak ki sonra ne iyiki normal dogum yapmisim diyiceksin bende cok korkuyordum 17 yasinda dogum yaptim bide dusun ben dayandiysam iyi diyosam her kes dayanir bak simdi kotulemek gibi olmasin sezaryan olunca dikislere falan gore o dogum sancisi sana artacak 1 ay belki 2 ay ama normal dogum olemi 3 ve ya 4 saat degisede biliyo ama sonrasinda 1 saat sonra normal hayatina done biliyosun benim bebegim kuvezdeydi ben dogumdan 2 saat sonra 4 kata ciktim 2 den yavrum nerde diye ya normal dogum gibisi yok yani bi dusun o ani acisiz yasiyip 2 ay falan dikis agrisi sisme korkusu dikierin patlama korpusu enfeksiyon falan filammi 3 4 bilemedin 5 saat acidan sonra 2 ay cekmekmi hem bebegine bile faydali sen biliyomusun nasi kivrak haraketler yapiyo asagda ama birde bak sezeryan yavrum haberi yokken firt diye cikiyo bide korkuyo garibim noluyo diye ya icin rahat olsun normal dogum gibisi yol cok konustum biliyorum dogum hikayrnide iyiki normal dogurdum diye bi post gorucez inaniyorum😍😍😍