Nedbur nigar7777 Bence senin de var canım görünüyor muhtemelen seninde küçük bi değer çıkacak benim gibi
melikmira Nedbur Benimde ikinci gebeliğim 3 yaşında kızım var ve 3 gün geciktim test yaptım pozitif çıktı 😍
nigar7777 Nedbur ayni testten bi tane daha aldim yarin sabah ilk idrarla yapicam eger silikte olsa cizgi olsa kan vermeye gidicem. Testin markasi lady moon