nigar7777 Nedbur bende 5subat catlama ignesi oldum. Bugun test yaptim adetime 3-4gun var. Silik sizgi cikti cokk heyecanliyim yaa( 5yildir olmuyoo
Nedbur nigar7777 Ay canım inşallah seninde vardır Allah isteyen herkese versin benim ikinci gebeliğim 3 yaşında bir oğlum var
melikmira Nedbur Benimde ikinci gebeliğim 3 yaşında kızım var ve 3 gün geciktim test yaptım pozitif çıktı 😍
Nedbur nigar7777 Bence senin de var canım görünüyor muhtemelen seninde küçük bi değer çıkacak benim gibi