-Papatya33 ebobel evet bende o yüzden istemiştim sakladım da. Çok güzel oluyor. Mutlaka yaptırın renkli
ayfermert ebobel ben 33 haftaya girdim.Benim oğluşumun da büyük gözüküyor gibi.Amniyo sıvısı fazla dediler suyum fazla yani bundanda böyle bebek şişiyormuş.Ama dogumdan sonra geçiyormuş ☺️
karpuss ebobel ahahaahah bende bunu çok merak ediyorum, benim oğluşumun da burnu bayağı ben burdayım diyor 😅 😅 Umarım o kadar büyük olmaz 🙈
busrasya2334 ebobel 20. Haftalarda kızımın burnu o kadar büyük duruyordu ki babası Karadenizli kesin ona çekti diye çok üzülüyordum sonra 30lu haftalarda o kadar büyük durmadı 🤣 doğduğunda da nohut kadardı zaten çok şükür 🙏🏻 🙈
fasulye3 ebobel benim böyle uzun değildi ama geniş ti yaygın dı doğdun dada öyleydi banyo yapınca filan azıcık sıkardık büyüdükçe toplandı
sarilale123 ebobel keşke size gösterebilen o kadar büyüktükü şimdi çocuğun yüzünde yapma burun gibi küçücük burnu var, ödemse hepsi orada toplanmış olmalı,😀
Deleted33000 ebobel yok annesi bana büyük gelmedi burnu dudaklara baksana orantılı bence benim bebeğim dogsugunda burnu çok şişti herkes büyük burunlu olacak filan diyolardi ama şimdi 7aylik oldu fındık burun oldu benim oğlum sende korkma büyüdükçe normale dönüyor
ebobel Deleted33000 maşallah ben ilk gördüğümde çok farklı geldi bana burun yapısı şu an baktıkça alıştım sanki 😂
kartanesi___ ebobel Ultrasonda öyle çıkması normal bizimkinin de öyleydi hatta şaşırıyorduk büyük burunlu kimse yok kime çekti diye ama bir doğdu minicik fındık gibi burnu var gören estetikli gibi diyor🥰😂