ErsBegAs Sen nasıl yapıyorsun bilmiyorum ama aşkım bim de litrelik günlük pastörize sütler den al kaynat bir su bardağı ayır kenara bardakta olan ılıyınca mayanı karıştır iyice ondan sonra tencerede ki süt ılıdığı zaman serçe parmağınla kontrol et 20 saniye tutabiliyorsan içinde karıştır kavanozlara koy sık kapaklarını kavanozların hepsini sofra bezinin içine koy iyice sar 12 saat sonra kapakları hafif gevşet buzdolabına at benim böyle tutuyor ama bu aralar o kadar yoğunum ki yapamadım belki ben de yarın tekrar bi denerim