ErsBegAs sarilale123 normalde evde hep yaptığım günlük inek sütü alırım parmağımı yakmayacak derecede hazır mayayı koyarım taş gibi olur bu süt olarak kaldı 😂
sarilale123 ErsBegAs mayanın tarihinde falan sıkıntı olmasın, ben de sizin gibi yapıyorum ama sonrasında fırını çok az ısıtıp kapatıyorum, ağzı açık şekilde mayaladığım yoğurdu içine koyuyorum bir gece bekletince sabaha taş gibi oluyor
dgngr ErsBegAs hiç bilmiyorum nerde hata yaptığını. Az koymuş olabilirsin, süt sıcaklığı hatalı olabilir, iyice havasız kalacak şekilde kapatmamış olabilirsin.
annekiz6141 ErsBegAs normal nasıl yapılıyorsa öyle yapıyorum bende parmakla bakıyorum sicakliga ama ben mayasini peynirci babadan toz şeklinde olanlar var ondan kullanıyorum probitotikli valla taş gibi oluyor
Ceku256 ErsBegAs çok mu soğuk kaldı acaba canım süt soğukken tutmaz genelde biraz fırında ısıtsaydın fark edince bir kere denedim oldu😂
ErsBegAs eslem2121 kız ayy ben bunu görmemişim yukarıda kalmış artık gönderilere çok yazamıyorum yetişemiyorum daha doğrusu aslankuş hasta yoğurdu falan unuttum hepten
sarilale123 ErsBegAs hayır fırını mesela 150 derecede 5 10 dakika çalıştıracaksınız ve kapatacaksınız . Sonrasında o sıcaklıkla yoğurdunuzu koyup sabaha kadar kalacak kapağını açmadan. Ben de porselen tencerede yapıyorum ya da borcamda çatlama ya da patlama hiçbir sıkıntı olmuyor. Çünkü fırın sürekli çalışmayacak yoğurdu koyduğunuzda zaten kapalı olacak
ErsBegAs Baklavaseverim uf ben de var ya kız peynir altı suyu yaptım, lor yaptım, tereyağ bile yaptım bu olmuyoooo
Almirolie ErsBegAs pastörize süt toz mayayla tutmuyor normal yoğurtla mayalanca tutuyor 40 dereceye gelince iki üç kaşık yoğurt karıştır tutar 🌸