Kızlar 35+6 yıx nst de sancı çıktı 80-100 ama ben çok yüksek ağrı hissetmedim doktor yatış şeklimden veya dün ishal olduğum için değer böyle çıkmış olabilir dedi. Yalancı sancı sandım dedim hayır doğum sancısı dedi. Açıklık yok rahim ağzın kısalmış 28 cm dedi. Anlayacağınız yaknda doğurma ihtimalim var ama simdi doğarsa prematüre sayılacak galiba 36 da doğum yapanlar neler yaşadınız küveze girdi mi bebeğiniz ve 36 da doğum olduğu için bebeginize farkl islemler uygulandı mı farklı doktorlar gördü mü?