Deletedmom133 Dilarataskent bende çok şükür yanılma olmadı 15+3 de kız dediler 17 de kız 22 de yine kız değişmedik 😃
Betuel11 benimde çin takvimine göre erkek rus takvimine göre kızdı bugün doktor kesin olmamakla beraber erkek olabileceğini söyledi 😊
Deletedmom113 Tugbasss şimdi de bi arkadaşım dogum yapmış kiz demiş son ayina kadar erkek doğurmuş ve ayni doktora gidiyirmusuz 🤷♀️ karma karışık kafam 😂
Tugbasss Dilarataskent yok canım sanmıyorum ya boş şey bunlar öylesine bakıp eğleniyoruz işte 🙈 Allah’ın hikmeti tabiki 🙏🏻
Deletedmom381 Dilarataskent Bende de tuttu erkek çıktı hislerim de erkek demişti oğlumuz olacak hayırlısıyla inşallah 💙💙
Dilarataskent Deletedmom381 hayırlı evlat olsun insallah saglık sıhhatli kucagınıza almayı rabbim nasip etsin ☺️ Benimde rüyalarımda erkekti doktor kız dedi
Deletedmom381 Dilarataskent Amin inşallah hepimiz sağ salim alalım yavrularımızı inşallah 😇 Tabii ki hepsi evlat ayrım asla yapılmaz bunlar eğlence kısmı 😊 Yalan değil hamile olduğumu öğrenir öğrenmez merakla baktım bende 😍😍 Hepsi hayırlı evlat olsun inşallah 🙏🏻
TubaMustafa Dilarataskent Çin takvimin birinde kız diğerinde erkek çıkmıştı benimde 😂 sonuç erkek Yani öyledir herhalde 6.aydayım
Tugbasss Deletedmom113 gerçekten miiiii 🙈🙈🙈🙈 hazırlık da yapıyorum inşallah öyle bir şey olmaz 😂 ama net de gözüküyor bizimki ama bilemedim yani bir çok kişi de gördü ay bilemedimmm 😂😂😂