Gul-41 Dilarataskent benim de erkek cikiyordu. Kiz dedi 5 tane birbirinden farkli doktor. Buna detayli usg dahil.
mrsdoruk Dilarataskent erkek dedi erkek çıktı şans meselesi bence buna takılmayın 🙄 Hayırlısını versin Allah kızı erkeği yok evladın
Tugbasss Dilarataskent yok canım sanmıyorum ya boş şey bunlar öylesine bakıp eğleniyoruz işte 🙈 Allah’ın hikmeti tabiki 🙏🏻
YagmurDaskn Dilarataskent Bende kız çıktı her türlüsünde. Çin takvimi, Rus takvimi bi tane daha vardı adını unuttum. Hepsinde kız çıktı doktor kıza benziyor dedi ☺️☺️
Deletedmom113 22 yaşında hamile kaldım 17 gün sonra 23 yaşıma girdim. 22 hesabı kiz 23 hesabı erkek cikiyo.. 15. Haftada kiz dediler. 18. Haftada erkek olduğunu öğrendik çok şükür 😊 tuttu mu tutmadı mi kestiremiyorum 😂😂💙
Dilarataskent Rus ve çin takviminde erkek yazıyor benimkinde 😂 ama kız ... şaka bir yana herşeyi rabbim bilir muhabbet olsun burda sadece maksattt 🥰
Yenianne19 Bende baktım şimdi çin takvimine göre kiz,Rus takvimine göre erkek 😂😂😂 hayırlısını versin rabbim inşallah 🙏
Dilarataskent Yenianne19 tabi ki öyle rabbim evlat isteyen herkese nasip etsin cinsiyete göre değişecekmi sanki
Ebr_3534 Dilarataskent benimde erkek yazıyordu çin takviminde gerçektede erkek çıktı ayrıntılı usg de de erkek çıkıyor rabbim evladın hayırlısını versin kız erkek evlat evlattır 🙏🏻💙