Deletedmom197 Betus125 ne güzel ama ben bir Nisa’nda doğurmuş olurum diye düşünüyorum keske daha önce geçseydi çok memnundum doktorumdan 😊
Elikkk Miray2323 bende burdaki yorumlardan okuduğum kadarıyla emre beye gitmeyi düşündüm ama artık 28. Haftadayım şeker testi dışında pek isim kalmadı hastaneyle ebeler doğum yaptiriyormuş o yüzden değiştirmicem galiba
Elikkk Kızlar merhaba bugün şehir hastanesinin dogumhanesini gezdim bilgi aldim doğum odaları tek kişilik yanınıza 1 tane refakatçi bayan alabiliyorsunuz ebe anlattı ve gezdirdi cok tatli bir kadındı gebelik okulu var Bu arada oraya kayıt oldum 2 hafta sonra başlayacakmış hastane çok temiz güzel görünüyordu nst de kendi odanızda bağlı oluyorsunuz hastaneye Yatar yatmaz Bulunduğunuz odada doğumunuzu yapıyorsunuz tek kisilik odalar benim çok hoşuma gitti çok beğendim gonul rahatliyla dogumumu yapacagim galiba sehir hastanesinde herkesi bilgilendirmek istedim
Elikkk incitanemm şehir hastanesinin 4.katında yönlendirmedeki bayanlara sorun isim soyisim telefonla kayıt oluyorsunuz
Glsmrt Kizlar hayat hastahanesinde cem hocaya giden be dogum ucretlerini bilen var mi..artii sezeryan olan..
Deletedmom197 Ayseymen bu Doğum ücretlerini herkese farklı mı diyorlar ya ben dün sordum sezeryn 1900 dediler
Minisimveben Bende fethi beye gidiyorum salı günü kontrole gittik sordum ama çok net bi cevap vermedi haberleşiriz dedi sadece sanırım daha tam net değil