Betlnal 18 haftalık olduk bugun 🥰🥰 ben şırnakdayım ama elazıgdaki doktorum anadolu hastanesinde figen hanım cok memnunum cok güzel bi doktor 🤗
Deletedmom197 Betus125 canım Anadolu hastanesinin Doğum ücretleri nasıl Yen’i binaya taşındılar ya değişiklik yapmışlar mı
Betus125 Deletedmom197 doğum ücretini bilmiyorm ama bugün kontrolüm vardı giriş ücreti aynı değişmemis ama yeniyms diye ilerleyen zamanda degiscekms ücretler
Deletedmom197 Esrakyatc ya bişey soracağım fethi bey Anadolu hastanesine geçecekmiş falan diyorlar varmı öyle bişey yoksa şehir efsanesi mi 🙈🙈🙈 canım doktorumu medicalin saçma prosedürüne sinir olduğum için bırakmak zorunda kaldım çok üzülüyorum😔😔
Esrakyatc Betus125 valla canım kontrolüm Salı günü nasipse en son 32. Haftada gittiğimde 2020 gr demişti ama bence gayet iyi zaten bu haftadan sonra artacaktır kilosu hiç kafana takma
Esrakyatc Deletedmom197 canım bizde duyduk 1 nisanda geçecek diye anan fethi hocanın bize söylediği bi şey henüz yok bence net bi durum değil yada öyleyse de bu kontrolde bilgilendirecektir
Betus125 Deletedmom197 hayır gerçek benm kardeşim orda hemşire 1 nisanda orda basliyoms canm Deletedmom197
Deletedmom197 Betus125 ne güzel ama ben bir Nisa’nda doğurmuş olurum diye düşünüyorum keske daha önce geçseydi çok memnundum doktorumdan 😊