nesylmz hiç dert etmeyin ilacınızi aksatmayin yeterli kahvaltıdan 45 dk once içiliyor zaten benimde 5 ti değerim levitiron 50lik kullandım bir ay bir ay sonra kan vermeye gittim 0,718 e düşmüş 1 in altına devam dedi bırakınca geri çıkıyormus hemen 24.haftaya kadar her ay gidicem bebek anneden alırmış tiroidini 24.haftadan sonra kendi uretirmis anneye ihtiyaç olmazmış bu işin uzmanı aslında endokrin dahiliye sizi endokrine yönlendirirse daha iyi olur