nesylmz Kızlar kan tahlilimde tiroid değerim 4.45 çıktı doktorum 3 üzerini istemeyiz dedi ve dahiliyeye yönlendirdi dahiliyede tiroid ilacı verdi aynı durumu yasayan var mı biraz üzüldüm moralim bozuldu
ru_a6 nesylmz 12 senedir tiroid hastasıyım 12 yıldırda tiroid ilacı kullanıyorum igebelikte 2.5-3trn sonrası riskli görülüyor normalde 5e kadar değerler normal. O yüzden pek sıkıntı olmaz ilacı düzenli kullandıgınız sürece
nesylmz habibe66yks evet banada aynısını söyledi aç karnına icilmesi gerektiğini, peki doğuma kadar kullandınız mı
habibe66yks nesylmz 5 aylik hamileyim hala kullaniyorum doğuma kadar kullancam bunu her ay dahiliye gidip degerlerime baktiriyorum ona gore ilacımin dozu yukselcek yada aynı kalacak çok şükür aynı değerde gidiyorum
Bumah nesylmz üzülme bende aynı şeyleri yaşadım ilacını vakitli kullan aç karnına alman lazım heray git değerine baktır sonra bebişini sağlıkla kucagına al😻
nesylmz habibe66yks çok teşekkür ederim doktorda dedi takip edelim ona göre ilacın dozunada karar veririz diye, sizde sağlıkla kucağınıza alın inşallah bebeğinizi
2bebisannesyim nesylmz valla canm evet degerin yüksek ama çok yüksek değil ilaçla inşallah duzelr ilaç başlasan hemn bende ilaç kullanıyorum ama benim değerim fazlasıyla yüksek 21.79 ama içimi rahat tutmaya çalışıyorum Rabbım evlatlarımızı bize bağışlasın ins
nesylmz 2bebisannesyim doktorum bana sanki cok yüksekmiş gibi bi tepki verdi basta olumsuz etkilerinide söyleyince biraz şey oldum ama sonra arastırınca cokta yüksek olmadığını anladım. Amin inşallahh
Fatmanur_0416 nesylmz benim de hamilelikte çıktı yüksekti dahiliye ilaç başlattı çok şükür normale döndü her ay düzenli kontrole gidiyorum ilacımı sabahları aksatmadan içiyorum sende öyle yap sıkıntı olmaz inşallah
dgngr nesylmz 5.50 ydi endokrine gittim 50 lik e yle başlayan troid ilacı verdi. Bidahaki kontrolde düşmesine rağmen 75 lik verdi bunla devam et diye. Her ay kontrole gidip ilaca devam ediyorum 1,1 e düştü 14. Haftaydı sanırım . Şimdi 19+3 haftalığız
nesylmz dgngr 25lik verdi banada kan tahliline göre düzenleriz dedi sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏