kif ilk ssvd şöyleydi ilk doğumum ile arasında 3 yıl 8 ay vardı
39+1 de suyum geldi saat 5 civarı ikindiydi sancım yoktu doktor akşam bi nöbetçi doktor görsün nstye bağlasınlar dedi gittim sancım çook az düzensizdi sancımı hissetmiyodum bile. Kanama olmadığı sürece 24 saat sancıyı bekleyebiliriz dediler. Sadece düşük dozda suni sancı ile başladı. 12 saat sonucu doğum yaptım 2 cm açıklığım vardı kafası baskılıyodu ama pelvis kemiğiydi sanırım yanlış söylemiyosam bebeğimin kafasının bir tarafı ordan sıyrılamamıştı baya ıkındırttılar onun için ama ilk ssvd daha zorluydu. Rahimdeki eski dikişimde de sorun olmamıştı sürekli kontrol ediyorlar zaten. Sancıyı sezaryen geçmişi olunca düşük dozda veriyolar 2.ssvd de gerek kalmamıştı suni sancıya mesela