Dnddrn htckeremnil 6 eylül dedi doğuma doktor benimde 😊 8 haftalıkken kıza benziyor dedi 12 haftalıkken de kıza benziyor dedi 15 haftalıkken başka doktora gittim erkeğe benziyor dedi anlamadım bu işi ben 😂
kubos_29 eylül ayı kız ayı sanırım👼👼benimde dogumum 10eylül kızlar isminde duru eylül düşünüyorum insallah🐣❤️
Msbem Benimde 9aralık son adet tarihim 15 Eylül Doğum ama sezeryan olacağı için ilk haftası olur sanırım ☺️ BiZim daha tahmin yok Cuma günü gittim doktora bağdaş kurmuş göstermedi ☺️ 3 oğlum var bunu kız olsun çok istiyoruz Rabbim nasip ederse inşallah 😊
Mervednr htckeremnil 12+4 üm son adet tarihim 18 Aralık beklenen doğum tarihi 23 Eylül ama ben başında gelecek gibi hissediyorum nedendir bilmiyorum ama 🤗 cinsiyetini de Çarşamba günü öğrendim Oğlum oluyor 🥰
Sino-iso Bizimde 10 Eylül Doğum, ikili testte doktorumuz %90 kız dedi daha doktora gitmedim ☺️ Bu sene minnoş kızlar senesi sanırım 👧
Alyamucize htckeremnil benimde 7 yaşında kızım var 12 eylül doğum ama sezeryan olacağı için ağustos sonu alınacak 14+3 haftalığız bu hafta öğreniriz inş . Cinsiyetini
Otherozge htckeremnil bana doktorum öyle dedi beklenen doğum tarihi 09.09.19 🥰 kızım olacak inşallah 🙏🏻