birthecene ben bu testi dün akşam sıralarında yapmıştım işten geldiğimde meraklanıp yaptım yaptığım test freely erken gebelik testiydi , elimde bir erken gebelik bir normal test vardı neyse dedim sabah yani bugün normal testi de yapayım dedim ama negatifti.. normalle erken gebelik, farklı çıkartır mı acaba?:)