Fatmanur_0416 benimde ilk gebeliğim düşük oldu boş gebelikti, kürtaj oldum bende
İlkinde adetim 1-2 gün gecikmişti sıcak basması, ve aşırıı halsizlik uyku hali vardı bende de. Sonrasında başladı dediğin gibi göğüs belirtileri,
Bunda da 2 aydır normalde kasıklarım ağrımaz karnım bile ağrımazdı kasıklarıma ağrılar giriyor.
Böyle adete yakın olduğum zamanlarda hormonlar değişti sanırım kendimi de tanıyamıyorum