18+3 teyim hareketlerini hissediyorum ilk gebeliğim sürecim iyiydi erkek bebişim geliyo 💙 detaylıya ve aşıyı bekliyorum şimdilik büyük başları aldım beşik araba anakucağı vs yaz bebesi olacağı için alışverişi sona bırakacak gibiyim bende 🤣😅 sağlıkla gelsinler 🥰