eylusko ben gebelikte yaşadım kolestaz aman aman allah düşman başına vemesin. geceleri çorap giyip geceliğimi çorabın içine sokuyodum bişey değerse kaşıntı yapıyordu, ellerimi de yatakla başlık arasına sıkıştırıpı uyyodum o kadar zordu ki. ilaçla geçiyor tabi ama bebek için de riskli bu tür durumlar çünkü kanla besleniyor ya, Rabbim şifanızı versin inşallah