eylusko ilk gevelikte 8. Ayimda başladı 38+6 da sezeryan doğum yaptım doktor bana usaactive diye bir ilaç başlatmıştı çok şükür doğumdan sonra değerlerim düştü evet bebek içinde anne için de tehlikesi var Allah korusun esirgesin devamlı sık kontrole çağırıyorlar bebeğin durumuna bakıyorlar benim karaciğer değerlerim 3 katına çıkmıştı doktor şaşırmıştı diger gün sabah sezeryana alındım 1 gece de serum tedavisi görmüştüm