aslhnkrts9 emosland değişiyo o mesela ben araştırma hastanesinde doğum yaptım ebe yoktu doğumda asistan dr ve hoca vardı ve tabiki seçme şansım olmadı 😂 sizin sezeryansa zaten doktor yapar
emosland aslhnkrts9 ebet sezaryen deniliyor geçirdiğim miyom ameliyatından dolayı..Zamanla oturur sanırım ya tercihlerim çünkü keseyi gördük kalp atışını duymayı bekleyeceğiz o yüzden kendimi hamile gibi hissetmiyorum😀bakalım o his ne zaman gelecek
Adada emosland bunu sormak biraz erken gibi çünkü eğer riskli gebeyseniz devlet has. Herşey okeyse özel. Çünkü Özellerin bir çoğu bebek yoğun bakımı karşılamıyor Devlet has. sevk ediyor. o neden ile riskli gebe değilseniz özel ama yine de vaktiniz varsa Devlet Has. Tam teşeküllü şehir has. olmasına dikkat edin.
emosland Adada riskli gebelik söz konusu değil şuanlık, gerçi yolun en başındayız içimde var bi iki tane daha onu sordum ciddiye alınacak büyüklükte değil miyomlar dedi doktorum..Herşey normal herşey olması gerektiği gibi dedi..